Bijna vakantie!

Dit is mijn laatste werkdag voor de vakantie. Veel zin in na een druk werkweekend. Zaterdag actiedag in een onderzoek waarin ik de dossier-vormer ben dus het hele weekend en de maandag tikken om het dossier af te krijgen. Maar het is weer gelukt en de basis is gelegd voor het vervolgonderzoek.

Het lopen gaat niet zo heel lekker. Ik was begonnen met mijn nieuwe schema maar de tweede training gaf mij rechterkuit een signaal af: stoppen maar! Dus schema weer even in de koelkast en nu weer langzaam aan het opbouwen. Het lijkt net of mijn lijf het wel goed vind als ik een doel heb maar als dat het er niet is dan wordt er elke keer weer iets gevonden wat niet mee wil werken. En toch gewoon weer de loopschoenen aan doen en iedere keer weer rustig aan beginnen.

Vrijdag gaan we naar Texel. Dat betekend weer lekker hardlopen over het strand, door de duinen en door het bos. Ik kijk er naar uit.

Reactie schrijven

Commentaren: 0