Thuiswerken

Inmiddels zijn we 4 weken verder. Ik werk veel thuis en zo nu dan op het kantoor. Voordeel van thuis werken dat er geen reistijd is. Ik moet bijna 6 minuten reizen om op mijn werk te komen. Met de fiets dan he! Dus loop ik als ik moet werken om de dag voordat ik aan de slag ga. Er zit zoveel ritme in dat ook op vrije dagen eerder in de ochtend gelopen wordt dan verder op de dag. Omdat er geen doel is train ik niet heel hard. De langzame duurloop gaat heerlijk langzaam en ik probeer een keer per week een interval te doen. De ene keer maak ik er een minuten training van en de andere keer een snelle loop waarbij ik iedere kilometer wat harder probeer te gaan. De weekomvang is daarom ook niet heel hoog maar dat maakt nu toch even niet uit.

Ik heb wel weer contact gezocht met een trainer waar ik in het verleden bij getraind heb met de vraag of hij weer een schema voor mij kan maken. Ik merk dat het doelloos lopen soms heel fijn is maar ik ben eerlijk gezegd wel iemand die wel een stok achter de deur kan gebruiken.

Inmiddels ook te horen gekregen dat onze vakantie eind mei naar Marmaris is geannuleerd. Ik had ook niet anders verwacht met de verlenging van de maatregelen. Daarvoor in de plaats een gokje genomen en een weekje Texel geboekt. Nu alleen afwachten wat er half mei beslist gaat worden.......

Reactie schrijven

Commentaren: 0