Afgelast

Er rust een vloek op het lopen van een halve marathon in het buitenland voor mij. In 2016 belandde ik net voor de halve van Barcelona in het ziekenhuis en nu gooit het Corona-virus roet in het eten. De halve van New York is afgelast. Balen. Anders hadden we nu op Schiphol gestaan om te vertrekken. Dinsdagavond kreeg ik de mail van de organisatie New York Road Runners dat het evenement niet door ging. Woensdag gelijk naar het reisbureau om te vragen wat de mogelijkheden waren. Binnen twee uur kreeg ik antwoord van Tui Sports. Er waren twee opties: wel of niet gaan. Ik koos voor niet gaan omdat we vorig jaar al van de stad hadden genoten en het doel van deze trip was het hardlopen. Ik kan niet anders zeggen dat ik de afhandeling door Tui Sports heel netjes vind.

Gisterenmiddag toch maar even de hardloopschoenen aangetrokken om even het hoofd leeg te maken. Inmiddels hebben we een last minute geboekt naar ons geliefde Texel. Even een weekend uitwaaien en daar dan maar nog wat hardloopkilometers maken!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0