Aftellen

Nog 7 weken. En dat is echt waar. Dan zitten we in New York en heb ik inmiddels, hoop ik, de finish gehaald van de United NYC halfmarathon. De fysio ziet het helemaal goed komen en sinds van de week heb ik er zelf ook vertrouwen in. Het rustig opbouwen en uitbouwen van de kilometers gaat goed. Drie behandelingen door de fysio hebben resultaat. Ik kan weer lopen zonder dat mijn kuiten vol lopen. Zo nu dan een wandelpauze en dan gaat het lekker. Vrijdag kwam ik zelfs tot 7 kilometer. Die middag op de tafel bij de fysio kreeg ik het groene licht om de lange duurloop elke week met drie kilometer te verlengen dus van de week ga ik voor 10 kilometer. Dat is wel even geleden, 24 november liep ik voor het laatst boven de 10 kilometer.

Inmiddels nieuwe schoenen gekocht. Ben nu weer uit gekomen bij New Balance en wel de Freshfoam 1080 in de kleur rood. Ik ging voor de nieuwe Brooks Glycerin maar ik werd gevraagd ook de New Balance eens te proberen. De pasvorm is geweldig en ook het lopen bleek heel goed. Ik was gelijk verkocht. Sinds ik ze gekocht heb durf ik niet meer op mijn oude schoenen te lopen, raar he?

Reactie schrijven

Commentaren: 0