Eindelijk blessurevrij?

Zou het dan toch echt gaan gebeuren? Blessurevrij hardlopen, dat is lang geleden. Net als schrijven van een blog. Te veel te doen en jezelf geen tijd gunnen om dingen te plaatsen. Ik zag net dat ik in april voor het laatst iets gepost heb. Dan rijst te vraag of ik niets gedaan heb de afgelopen maanden.

Maar zeker wel: hard gelopen in Central Park tijdens de vakantie in New York. De Nijmeegse Vierdaagse voor de 7e keer uitgelopen. Weer last gekregen van mijn achillespeesblessure maar nu op tijd er bij en na een week weer langzaam aan begonnen met op bouwen. Op vakantie geweest op Texel en daar om de dag kunnen lopen. Na de vakantie de Singelloop Utrecht gelopen in best een behoorlijke tijd.

De agenda begint weer wat voller te lopen met evenementen. En het plan is ontstaan om volgend jaar maart de halve marathon in New York te gaan lopen. Ik wil gewoon niet meer het risico lopen op een nieuwe overbelasting dat ik tot aan de halve marathon ga trainen en niet verder. Voorlopig. 

Het trainen gaat goed. Ook na een week grieperig te zijn geweest voorzichtig het hard lopen weer opgepakt.   Gisteren en vandaag gelopen omdat morgen en woensdag geen mogelijkheid tot lopen is. Maar het voelt goed en geen reactie in de achillespees. Vrijdag heb ik nog een afspraak om nieuwe zooltjes aan te laten meten.

Ik beloof dat ik weer regelmatig stukjes zal plaatsen hier, afgesproken?

Reactie schrijven

Commentaren: 0