Lekker bezig

Ik zag dat het al weer twee weken geleden is dat ik een blog geschreven had. Nu heb ik niet stil gezeten in die tijd. Ik heb examen gedaan (en gelukkig gehaald) en de uitslag van de cardioloog is binnen. Uit het onderzoek is niets bijzonders naar voren gekomen. Van de 10.000 hartslagen zijn er 2 niet helemaal goed maar dat schijnt bij heel veel mensen voor te komen. Dus: ik mag weer helemaal los.

En dat doe ik dus ook. Rustig aan bouw ik de kilometers weer op. Maandag liep ik er 4, woensdag werden dat er 5 en vrijdag wilde ik er 6 lopen. Dat lukte ook alleen liep ik wel iets te hard. Vandaag kon ik 8 kilometer aan de week toevoegen. Het ging best lekker ondanks de wind waardoor mijn hartslag iets hoger was dan ik wilde.

Elke dag doe ik trouw mijn rekoefeningen en ik heb het gevoel dat dit mij erg goed helpt. Tot nu toe nog geen last. Ik blijf voorlopig even om de dag lopen zodat mijn lijf rustig aan kan wennen aan de hernieuwde inspanningen. Ik ga toe werken naar 2e Paasdag en ga kijken of ik dan de halve kan lopen. Lukt dat niet dan doe ik de 10,5 kilometer.

Het gaat dus weer de goede kant op maar ik zal goed op mijn lijf moeten blijven letten.

Reactie schrijven

Commentaren: 0