Writersblock

Ik heb echt last van een writersblock. Te lang al geen blog geschreven. Of zou het komen omdat het hardlopen lekker gaat. Na de Kikarun een week minder dagen gelopen om het oude lijf de kans te geven om goed te herstellen. Daarna gewoon weer om de dag lopen en per week 1,5 kilometer meer omvang doen. Zo ging ik van 15,5 naar 17 en deze week mag ik 18,5 km lopen. Dat maakte het totaal voor juni bijna 60 kilometer.

Gisteren voor het eerst in maanden weer gelopen met de dinsdagavond-club en een trailrun stond op het programma. In Hollandsche Rading waar ik ook de clinic van Run2Day heb gedaan. Een beetje bekend terrein. Ik ben heel wijs achteraan de groep gestart en liep rustig de eerste kilometers. Ondanks het vele zand en de venijnige heuveltjes toch bijna 6 kilometer gemaakt. Vandaag spierpijn, lekker.  Achillespees is af en toe wat gevoelig maar geen pijn. Vandaag een looprustdag. Komt goed uit want ik heb piket dus ik kan gebeld worden door het werk. Morgenavond weer de hardloopschoenen aantrekken voor een mooi rondje. Dat kan ik nu weer zeggen.

Reactie schrijven

Commentaren: 0