Vakantie

De vakantie is weer voorbij, helaas. Vannacht geland op Schiphol na een heerlijke tijd in Turkije. De weegschaal gaf aan dat het lekkere eten, de vele biertjes en het onregelmatige hardlopen gevolgen hebben. Ik heb drie keer buiten hard gelopen en twee keer op de loopband. De temperatuur was de spelbreker voor wat betreft het langs de boulevard hardlopen. Om half 's-ochtends gaf de thermometer al een ruime 25 graden aan. Ik kwam dan niet verder dan een kilometer of vijf. Dus dan maar de loopband die in een ruimte staat voorzien van airco. Is best pittig maar het ging.
Zondag staat de Kikarun Utrecht op het programma. Kijken of het gaat lukken om weer eens 10 kilometer te lopen. Gaat zeker geen PR worden!

O ja, nog even dit. Ik heb me over laten halen om voor Pink Ribbon de van Dam tot Dam te gaan lopen. Je kan me sponsoren!
Kijk eens op mijn actiepagina: 
Kletsnatte hardloopkleding
Kletsnatte hardloopkleding

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Charlotte (zondag, 12 juni 2016 16:29)

    Natuurlijk sponseren wij opa!!!

  • #2

    Charlotte (zondag, 12 juni 2016 16:31)

    Sponsoren...