Maarssen Run

En vanochtend stond ik aan de start van de Maarssen Run, de afsluiting van het seizoen Vechtstreek In Beweging lopen. Dit seizoen heb ik er slechts een gemist maar de reden mag er zijn: de geboorte van mijn kleindochter.
Na de Unicefloop deze week lekker drie keer gelopen waarvan de langste loop vrijdag was, een lekkere 12 kilometer. Donderdagavond naar Run2Day geweest voor nieuwe schoenen en ik moet bekennen dat ik vreemd ga: wel blijf ik Nike trouw maar geen Pegasus deze keer maar de Vomero. Iets meer ondersteuning en iets meer schoen. De eerste kilometers voelen heel goed.
Maar dan nu het antwoord op de vraag of er weer een PR gelopen werd. Het antwoord is nee, er zijn namelijk weer 2 PR's gelopen. Nieuwe tijd op de 10 km: 47.03 en voor de 5 km is de nieuwe tijd 23.10.
Lijkt er inderdaad op dat de geboorte van mijn kleindochter me vleugels geeft. Running opa doet het weer!

Reactie schrijven

Commentaren: 0